პროექტის მთავარი იდეა: ეკოლოგიური კატასტროფების გაცნობა
პროექტის აქტუალობა: დედეამიწაზე არსებული კატასტროფული კერების გაცნობა და მოსალოდნელი საფრთხეების განსაზღვრა
პროექტის მიზნები: გაეცნოს მოსწავლეები თუ რა ეკოლოგიური კატასტროფის წინაშე დგას დედამიწა და რა საფრთხეს წარმოადგენს ბუნებისთვის უხეში ჩარევა
მონაწილეთა ასაკი: 16 წელი
ვადები/ხანგრძლივობა: 1 თვე
მოსალოდნელი შედეგი: გაეცნობიან და ინფორმაციას მოიძევენ ეკოლოგიურ კატასტროფებზე, მათ სახეებზე და თავიდან აცილების გზებზე. შექმნიან პრეზენტაციებს და მოაწყობენ განხილვას.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, ინტერნეტი, ფორმატი, ფერადი ფანქრები.
პროექტის მსვლელობა/ძირითადი აქტივობები:
აქტივობა1 – სახელმძღვანელოზე მუშაობა. მოსწავლეთა ინტერესი საკითხისადმი;
აქტივობა 2 – ჯგუფების დაკომპლექტება.
ა) ერთი ჯგუფი მოიძიებს ინფორმაციას რა არის ეკოლოგიური კატასტროფა და რა იწვევს მას
ბ) მეორე ჯგუფი მოიძევს ინფორმაციას და გააკეთებს პრეზენტაციას ხმელეთზე არსებულ ეკოლოგიური კატასტროფების შესახებ.
გ) მესამე ჯგუფი მოიძევს ინფორმაციას წლის დაბინძურების შესახებ და დაბინძურების შედეგებს წარმოადგენს გრაფიკულად
დ) მეოთხე ჯგუფი მოიძევს ინფორმაციას და გააკეთებს პრეზენტაციას ჰაერის დაბინძურების შესახებ
ჯგუფები მოემზადებიან პრეზენტაციისათვის, შექმნიან საპრეზენტაციო მასალებს
ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: გეოგრაფია, მათემატიკა. ინფორმაციული-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები .
პროექტის ხელმძღვანელი: მეგი ბოგვერაძე
პროექტის აქტუალობა: დედეამიწაზე არსებული კატასტროფული კერების გაცნობა და მოსალოდნელი საფრთხეების განსაზღვრა
პროექტის მიზნები: გაეცნოს მოსწავლეები თუ რა ეკოლოგიური კატასტროფის წინაშე დგას დედამიწა და რა საფრთხეს წარმოადგენს ბუნებისთვის უხეში ჩარევა
მონაწილეთა ასაკი: 16 წელი
ვადები/ხანგრძლივობა: 1 თვე
მოსალოდნელი შედეგი: გაეცნობიან და ინფორმაციას მოიძევენ ეკოლოგიურ კატასტროფებზე, მათ სახეებზე და თავიდან აცილების გზებზე. შექმნიან პრეზენტაციებს და მოაწყობენ განხილვას.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, ინტერნეტი, ფორმატი, ფერადი ფანქრები.
პროექტის მსვლელობა/ძირითადი აქტივობები:
აქტივობა1 – სახელმძღვანელოზე მუშაობა. მოსწავლეთა ინტერესი საკითხისადმი;
აქტივობა 2 – ჯგუფების დაკომპლექტება.
ა) ერთი ჯგუფი მოიძიებს ინფორმაციას რა არის ეკოლოგიური კატასტროფა და რა იწვევს მას
ბ) მეორე ჯგუფი მოიძევს ინფორმაციას და გააკეთებს პრეზენტაციას ხმელეთზე არსებულ ეკოლოგიური კატასტროფების შესახებ.
გ) მესამე ჯგუფი მოიძევს ინფორმაციას წლის დაბინძურების შესახებ და დაბინძურების შედეგებს წარმოადგენს გრაფიკულად
დ) მეოთხე ჯგუფი მოიძევს ინფორმაციას და გააკეთებს პრეზენტაციას ჰაერის დაბინძურების შესახებ
ჯგუფები მოემზადებიან პრეზენტაციისათვის, შექმნიან საპრეზენტაციო მასალებს
ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: გეოგრაფია, მათემატიკა. ინფორმაციული-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები .
პროექტის ხელმძღვანელი: მეგი ბოგვერაძე
No comments:
Post a Comment